Меню

Укр Рус

"Служба ядра ... вимкнена". Як відновити службу?

Ці рекомендації допомогли?
Ні
-1018
Продукт: 
Zillya! Інтернет захист
Категория: 
Общие

Для відновлення коректної роботи персональної версії Zillya! Internet Security на Вашому комп'ютері необхідно одноразово оновити антивірусні бази даної програми вручну. Для цього радимо Вам завантажити Антивірусні Бази, натиснувши 1 раз лівою кнопкою миші на кнопку «Завантажити» в блоці "Оновлення" у верхній частині даної сторінки, та встановити їх на Ваш ПК. По завершенню реалізації описаних вище дій необхідно перезавантажити комп'ютер.

Також детальний покроковий опис даного методу вирішення зазначеної Вами незручності Ви можете знайти на нашому офіційному сайті тут

Реалізація описаних вище дій має відновити повноцінне функціонування встановленої на Вашому ПК копії продукту Zillya! Internet Security після збою, який було викликано некоректним завершенням роботи комп'ютера, впливом якого-небудь програмного забезпечення, тощо.

Також причиною виникнення описаного Вами незручності може послужити відновлення системи Windows з точки відновлення або очищення комп'ютера за допомогою програм CCleaner і RegCleaner. Якщо Ви використовуєте дані програми, будь ласка, коректно налаштуйте їх перед наступним використанням або не використовуйте зовсім паралельно з персональної версією антивірусного програмного рішення Zillya! Internet Security на Вашому ПК.

Якщо дана незручність відтворюється надто періодично після натиснення Вами «Виправити» та не пов'язана з вищеперерахованими обставинами, будь ласка, зверніть також увагу на те, що на даному комп'ютері має бути встановлена лише програма Zillya! Internet Security, і більше жодного антивірусного програмного рішення (Zillya! Антивірус включно).