Меню

Укр Рус

FreeHOST заблокував завантаження Zillya! користувачам

FreeHOST заблокував завантаження Zillya! користувачам
11.10.2012
92148

З суботи до понеділка (з 25 по 27 серпня) відвідувачі сайту Zillya.ua зіткнулися з проблемою - вони не могли завантажити інсталяційні файли Zillya! Антивірус та Zillya! Internet Security. Файли завантажувалися лише на 99%, після чого завантаження обривалось, що унеможливлювало встановлення програми. Як з'ясувалося пізніше, проблема виникла з вини хостинг-провайдера FreeHOST, на якому розміщені наші сервери.

Повідомленя про неможливість завантаження дистрибутивів програм з офіційного сайту почалися з суботи 25 серпня. Проблема миттєво була підтверджена. Цікаво, що перед вихідними та підчас вихідних (до самого моменту виявлення проблеми) спеціалістами Zillya! не проводилося жодних технічних робіт з серверами або програмним забезпеченням. Зі слів провайдера вони також не виконували жодних дій, що могли б вплинути на якість передачі даних.Черговим адміністраторам не вдалося «на швидку руку» виправити проблему - вона виявилася досить серйозною. Були відпрацьовані всі стандартні методики пошуку збоїв у роботі серверів - безрезультатно.

Перший, найважливіший крок - звернення у службу технічної підтримки хостинг-провайдера виявився неефективним. Черговий спеціаліст повідомив, що жодних робіт, що могли б вплинути на якість передачі даних, вони не виконували. Помилка виникла одразу на всіх серверах, що встановлено на хостинговій площадці FreeHOST.  Методом виключень та експериментів виявилося, що неможливо завантажити саме MSI файли, в яких поставляються продукти Zillya!. На лист, відправлений в службу технічної підтримки, FreeHOST відповів що не виконує фільтрацію трафіку. В екстреному режимі проблема була частково вирішена зміною формату інсталяційних файлів продуктів Zillya!.

На час написання даного прес-релізу компанія FreeHOST досі не визнала наявність проблеми.

Фінансові збитки, отримані проектом Zillya!, в цій ситуації не головні. Найбільший збиток був нанесений декільком тисячам користувачів, які намагалися завантажити ZIllya! Антивірус для лікування своїх комп'ютерів від вірусів (а більшість розпочинають пошуки нового антивірусу коли виникає реальна проблема). І в цей час, коли користувачам найбільше була потрібна наша допомога, вони не отримали її. Звичайно ж, це негативно відобразилося на репутації компанії.

"За довгий час роботи в інформаційному просторі, ми звикли до того, що в будь-якого провайдера час від часу бувають короткострокові збої у роботі. Але в цьому ганебному випадку нас обурює той факт, що хостинг-провайдер не визнає будь-якої проблеми. Спеціалісти компанії FreeHOST нас довгий час відфутболювали стандартними відмовками.

Ми приносимо свої вибачення всім користувачам, які намагалися завантажити програми Zillya! і не отримали захисту. Для нас важливо, щоб в майбутньому таких проблем більше не виникало і ми приймаємо необхідні заходи для запобіганню подібним ситуаціям.

Сподіваємося,  FreeHOST зробить свої висновки - ми свої зробили і не в їхню користь." - команда Zillya!

Більш докладну інформацію, а також можливі коментарі Ви можете знайти у нашому Журналі live.zillya.com

Вам сподобалась стаття?

Так
ні

Надішліть нам свої зауваження

Будемо раді конструктивній дискусії
Так

Підпишіться на розсилку "Все про кіберзахист"

Будьте в курсі, як захистити себе від кіберзагроз